Aprangos grupė: puoselėti kultūrinę bei edukacinę aplinką, išlaikant dėmesį mados verslo tvarumui ir aplinkosaugai

Aprangos grupė: puoselėti kultūrinę bei edukacinę aplinką, išlaikant dėmesį mados verslo tvarumui ir aplinkosaugai

2020 09 16

Jau daugiau nei du dešimtmečius prisidedame prie geresnės Lietuvos kūrimo, augant Aprangos Grupei, didėjo ir mūsų atsakomybė, todėl „Aprangos“ grupė supranta ir prisiima atsakomybę savo veikla kurti papildomą vertę visuomenei. Gyvename ir keičiamės kartu su visuomene, reaguojame į aktualiausias problemas ir siekiame prisidėti prie jų sprendimo. Mūsų tikslas savo veikla ne tik skatinti šalies ekonomikos augimą, bet ir puoselėti kultūrinę bei edukacinę aplinką, kartu išlaikant dėmesį mados verslo tvarumui ir aplinkosaugai.

Pagrindinės socialinės  atsakomybės kryptys:

  • jaunosios kartos edukacija;
  • pagalba socialiai pažeidžiamoms visuomenės grupėms;
  • kultūrinės veiklos skatinimas;
  • sportas ir aktyvi gyvensena.

 „Aprangos“ grupės socialinės atsakomybės iniciatyvos:

Kartu su kitomis įmonėmis „Aprangos“ grupė JAV nupirko ir Vilniaus miestui padovanojo dirbtinės plaučių ventiliacijos aparatus. 4 aparatai bus skirti ten, kur slaugomi didžiausioje rizikoje esantys vilniečiai – slaugos ligoninėse. Dar vienas įrangos komplektas atiteko Vilniaus Greitosios medicinos pagalbos stočiai. Verslo įmonės, vos prasidėjus karantinui reagavo į pranešimus, kad medikai gali pritrūkti savo darbo įrankių, o sveikatos įstaigos – būtinos aparatūros. Vilniaus miesto savivaldybės plaučių ventiliacijos aparatų rezervacijos galiojo labai trumpą laiką, todėl reikėjo itin skubios reakcijos ir veiksmų, kad apie 50 tūkst. eurų kainuojantys 5 „Crossvent 3+“ aparatai būtų nupirkti vos per parą. 

Plačiau: https://aprangagroup.lt/lt/investuotojams/naujienos/3919-vilniui-dovanoti-plauciu-ventiliavimo-aparatai-iskeliavo-i-slaugos-ligonines 

„Aprangos“ grupės valdomas prekybos tinklas „City“ bendradarbiauja su Kauno „Žalgirio“ organizacija, taip pat remia Lietuvos krepšinio lygą (LKL). Grupės prekės ženklas „City“ yra oficiali Kauno „Žalgirio“ komandos narių Eurolygos namų ir išvykų apranga prieš rungtynes. Bendradarbiaujant su Kauno komanda buvo parinkti kostiumai visiems pagrindinės komandos žaidėjams ir treneriams. Kostiumai kiekvienam komandos nariui buvo pritaikyti individualiai, kad idealiai atitiktų jų poreikius. Taip pat buvo remiami ir antrosios komandos treneriai. 

Plačiau: https://aprangagroup.lt/lt/11-naujienos-investuotojams/3848-naujas-zalgirio-ivaizdis-ir-city-pamatykite-komandos-kelioniu-apranga-is-arciau 

Bendradarbiaudami su projektu „Vaikų svajonės“ šimtui vaikų per Kalėdas padovanojome šiltas žiemines striukes ar paltus. Kiekvienas vaikas gavo tokią striukę, kurios labiausiai norėjo. Į projektą įsitraukė Grupės darbuotojai, kurie neturėjo tiesioginių atsakomybių jį įgyvendinant. Pakvietėme norinčius darbuotojus prisijungti prie iniciatyvos ir prisidėti pakuojant drabužius bei paruošiant juos pristatymui vaikams. 

Plačiau Socialinės atsakomybės ataskaitoje: http://www.nasdaqbaltic.com/market/upload/reports/apg/2019_ar_lt_eur_con_ias.pdf 

Pradėjome iniciatyva, skirtą Rugsėjo 1-osios šventei. Bendradarbiaudami su Labdaros ir paramos fondu „SOS vaikų kaimai Lietuvoje“ pasiūlėme, vaikams, 2019 metais pradedantiems lankyti pirmąją klasę, padovanoti po naują uniformą. Kiekvienam vaikui specialiai atrinkome uniformų derinius iš turimo asortimento, kad jis kuo labiau atitiktų mokyklos taisykles. 

Plačiau Socialinės atsakomybės ataskaitoje: http://www.nasdaqbaltic.com/market/upload/reports/apg/2019_ar_lt_eur_con_ias.pdf 

Tęsėme paramos iniciatyva bendradarbiaujant su Vilniaus dizaino kolegija, kuria jauniesiems kūrėjams suteikėme galimybę prasmingai panaudoti gaminius, kurie yra brokuoti ir neatitinka gamintojo kokybės reikalavimų. Daugelis drabužių, aksesuarų ir batų buvo panaudoti mokymosi tikslais, o dalis jų atrado naują panaudojimo galimybę (angl. upcycle) ir tapo Lietuvos kūrėjų mados dalimi. 

Plačiau Socialinės atsakomybės ataskaitoje: http://www.nasdaqbaltic.com/market/upload/reports/apg/2019_ar_lt_eur_con_ias.pdf 

Bendradarbiaudami su „Mados infekcija“, 2019 metais skyrėme paramą jaunųjų mados talentų konkursui „Injekcija“. Džiaugiamės turėję galimybę ne tik prisidėti prie projekto, tačiau ir pasidalinti sukaupta komercine patirtimi Grupės atstovui dalyvaujant konkurso vertinimo procese. 2018 metų vienam iš konkurso laureatų suteikėme galimybę realizuoti savo kūrybos idėją ir pagal jo dizainą sukūrėme uniformas darbuotojams. 

Plačiau Socialinės atsakomybės ataskaitoje: http://www.nasdaqbaltic.com/market/upload/reports/apg/2019_ar_lt_eur_con_ias.pdf 

Iki 2019 metų daugiau nei pusė parduotuvių jau naudojo tik popierinius maišelius, o pernai šį rodiklį pagerinome iki 79 %. Vien plastikiniai maišeliai buvo naudojami vos keturiose parduotuvėse iš 186, tai sudaro vos 2 % visų grupės valdomų parduotuvių. Per praėjusius metus net 53 parduotuvėse buvo visiškai atsisakyta plastikinių maišelių ir tokių parduotuvių skaičius pasiekė 145. Keliame sau tikslą kaip įmanoma greičiau visiškai atsisakyti plastikinių maišelių naudojimo visose Grupės parduotuvėse. 

Plačiau Socialinės atsakomybės ataskaitoje: http://www.nasdaqbaltic.com/market/upload/reports/apg/2019_ar_lt_eur_con_ias.pdf